přejít na obsah přejít na navigaci

Linux E X P R E S, Komentujte návrh loga openMagazinu

Komentujte návrh loga openMagazinu

Elektronický openMagazin nabízí zhruba každý měsíc výběr nejlepších článků z českých portálů o svobodném a volně šiřitelném softwaru. Máme návrh loga a chceme znát váš názor. AKTUALIZACE.


reklama

Výrazné logo potřebuje openMagazin "jak koza drbání", jenže takových věcí je potřeba hodně a lidí je málo. Přesto se našel jeden talentovaný grafik a navrhl loga, bannery a tlačítka. Zajímá nás, jak se vám líbí? Jaké varianty chybí? Co je špatně a co dobře? Komentujte, prosím. Umíte to líp, máte nápady? Napište nám (redakce@openmagazin_cz), máme o vás zájem.

Návrh nového loga openMagazinuNávrh nového loga openMagazinu

Návrh Migilenik

Dodán v reakci na první logo, zveřejněno 2.8. 11:30

Návrh uživatele MigilenikNávrh uživatele Migilenik

Nahoru

(Jako ve škole)
Průměr: 1,00 | Hodnotilo: 1
 

Top články z OpenOffice.cz

Příspěvky

Komentujte návrh loga openMagazinu
tony Su 31. 07. 2009, 11:15:04
Odpovědět  Odkaz 
preco je magazine daleko dominantnejsie ako open? chcete zdoraznit magazine a open je az druhorade? Lebo magazin je len jeden a to tento a je to ine ako vsetko ostatne?
Petr Šafařík Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Peťoš 31. 07. 2009, 11:30:26
Odpovědět  Odkaz 
Design, estetika? Protože to vypadá "prostě dobře"?
Vlastimil Ott Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Vlastimil Ott 31. 07. 2009, 13:06:31
Odpovědět  Odkaz 
Není to na zakázku, autor to udělal sám od sebe, takže to berte prostě jako návrh - jak to vidí on. Nikdo mu neříkal, jestli má být něco dominantní a proč.

Přijde mi, že myšlenková linie "magazín - stáhnout" je dostatečně silná, aby se člověk zaměřil na zbytek a pochopil, že je tam "open" a symbol OSI. Nicméně diskutujme. :-)

Pokud má někdo další návrhy, posílejte na redakce@openmagazin.cz, rádi je zveřejníme k diskuzi...
Změny
Pavel Fric 3. 08. 2009, 16:11:55
Odpovědět  Odkaz 
Taky by se dala využít příležitost a změnit název zpravodajství - třeba na "Otevřený magazín"

Nyní je v názvu slovo "open", kde je z "otevřený" jenom písmeno "o" a písmeno "n". Magazin s krátkým i vytváří představu nějakého "magacinu/magacínu", totiž "(státního) skladu"
Komentujte návrh loga openMagazinu
Migilenik 31. 07. 2009, 11:29:31
Odpovědět  Odkaz 
Puvodni šedo/černa slova openMagazin v podobe, v jake se obevuji v magazinech vydanych do dnešního dne, vypadaji lepe. Co než dělat nova využit ty puvodni, nějak obdobně jako je toto:
http://imajr.com/Original.aspx?Id=logo-1500700
(je to splacany za par minut, jen pro ukazku)
Petr Šafařík Komentujte návrh loga openMagazinu
Peťoš 31. 07. 2009, 11:33:22
Odpovědět  Odkaz 
Nové logo má dynamiku, švih a ta kapka červené to oživí. Jen na písmenem n v Magazin je neco... co?
Petr Šafařík Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Peťoš 31. 07. 2009, 11:37:22
Odpovědět  Odkaz 
>Jen na písmenem n v Magazin je neco... co?

.cz V případě, že to má být ikonka, to vypadá jako 4 šedé špinavé pixely... Pouvažoval bych, jestli jsou tam nutné, protože v případě ikony to fakt není vidět
Komentujte návrh loga openMagazinu
Marek 31. 07. 2009, 12:26:03
Odpovědět  Odkaz 
Výrazne tam dominuje slovo Magazin. Pri zbežnom pohlade som nedokázal identifikovat o aký magazín ide až pri bližšom pohlade som si všimol aj to open.
Ale inak je to pekné, moderne, aj ten červený "point" by mohol byt identifikatorom magazinu.
Vojtěch Zeisek Komentujte návrh loga openMagazinu
Vojtěch Zeisek 31. 07. 2009, 13:19:57
Odpovědět  Odkaz 
Z těhle variant vypadá nejlépe Dark Big. Ty červené by mohly být dobré, kdyby byly větší. A taky bych ocenil, kdyby vznikla sada bannerů, která by se dala použít k propagaci magazínu na dalších webech.
Vlastimil Ott Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Vlastimil Ott 31. 07. 2009, 14:53:00
Odpovědět  Odkaz 
Já ty bannery taky chci a potřebuju, ale prostě je nemá kdo udělat.
Komentujte návrh loga openMagazinu
lzap 31. 07. 2009, 13:43:46
Odpovědět  Odkaz 
to ".cz" je tam zbytecny - je to prilis maly

celkove se mi to libi, i kdyz to na me dela dojem, ze je to slabe (to pismo mi pripada moc "tenke").
Návrh loga openMagazinu
Libor Šedivý 31. 07. 2009, 18:05:38
Odpovědět  Odkaz 
Nevím, proč mi přijde aktuální logo daleko lepší. Tučňák je dostatečný symbol. Prostě se mi líbí. Proč dělat nové? Dobře, chápu, chce to obměnu, ale tenhle návrh mi trochu vadí. Především výrazné M, čtu to pak jako Mopen Magazin. Jen píši, jak to na mne působí. Jinak věřím, že návrh je zpracován profesionálně, ale chybí tomu šťáva. Třeba teď jak je nové logo Centra, tak jsem dost zamáčkl slzu nad starou krásnou verzí....
Petr Šafařík Re:Návrh loga openMagazinu
Peťoš 31. 07. 2009, 18:13:24
Odpovědět  Odkaz 
>přijde aktuální logo daleko lepší
aktuální logo? Jaké? Žádné není...

>Tučňák je dostatečný symbol.
Tučňák je logo Linuxu, nikoli Open Source. GNU má zase tu rohatou krávu (nebo co to je). BSD ma dablika.
Re:Re:Návrh loga openMagazinu
Libor Šedivý 2. 08. 2009, 00:35:00
Odpovědět  Odkaz 
Omlouvám se, já se hrozil, že chcete měnit logo linuxexpressu. ;) Trochu se mi to popletlo. V tom případě se mi líbí ty varianty s červenou částí, bohužel ta černá mi připadá nic moc v těch nahoře.
Re:Re:Návrh loga openMagazinu
fri 2. 08. 2009, 19:33:20
Odpovědět  Odkaz 
Je to pakůň.
Ivan Bíbr Bez výhrad!
bibri 31. 07. 2009, 18:06:19
Odpovědět  Odkaz 
Mně se ti líbí moc! Má to švih, šmrnc, je to výrazné, líbivé, křupavé - a všechno na první pohled. Nemám žádné výhrady ani připomínky (hmm, ani se nepamatuji, kdy jsem něco takového naposledy říkal :)).

Logo super. Bannery na stažení ještě lepší. Jsem nadšen!

Bomba!
Jirka Vrba Komentujte návrh loga openMagazinu
baf 31. 07. 2009, 22:40:05
Odpovědět  Odkaz 
nelibi se mi ta symbolika. Open magazin my mel pracovat se symbolikou otevrenosti, nikoliv uzavřenosti. Tohle je spise tvrz, bezpecnost nebo neco takoveho.
Vojtěch Trefný Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Vojtěch Trefný 1. 08. 2009, 10:06:57
Odpovědět  Odkaz 
Já jsem asi slepej, ale nic takového tam tedy nevidím...
Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
petr 1. 08. 2009, 16:16:00
Odpovědět  Odkaz 
souhlas s bafem, s otevrenosti to nema nic spolecneho, i kdyz na pohled vypada pekne.
Ivan Bíbr Re:Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
bibri 2. 08. 2009, 11:33:01
Odpovědět  Odkaz 
No, chlapi, stejně jako Vojta jsem asi slepý a možná i blbý. Můžete mi říct, kde je to uzavřené resp. neotevřené? A čím? Já to prostě ani nevidím, ani nechápu.

Jediná symbolika, kterou na první pohled vidím, je symbol OSI - který na mne působí hodně otevřeně (možná proto, že ho znám). Nevidím ani tvrz, ani bezpečnost ani "s otevřeností to nemá nic společného". Co dělám špatně?
Jirka Vrba Re:Re:Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
baf 2. 08. 2009, 16:27:55
Odpovědět  Odkaz 
logo OSI jsem neznal. Logo ma tvar jako tvrz, stred je chraneny a existuje jediny vstup. Co ma spolecneho OSI a open magazin?
Ivan Bíbr Re:Re:Re:Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
bibri 3. 08. 2009, 11:15:09
Odpovědět  Odkaz 
OSI a openMagazin mají společné to, že se zabývají stejnou věcí - open sourcem. Proto se mi to tak líbí.
Vlastimil Ott Komentujte návrh loga openMagazinu
Vlastimil Ott 2. 08. 2009, 11:30:25
Odpovědět  Odkaz 
Zveřejněn druhý návrh - Migilenik
Dušan Kadavý Komentujte návrh loga openMagazinu
Dušan Kadavý 2. 08. 2009, 16:26:28
Odpovědět  Odkaz 
U toho prvního návrhu mi vadí to velké M, které je příliš dominantní. To neevokuje ani zkratku (om), a potlačuje slovo Open. Navíc, i když jde o hezký font, ty šikmé linie nožiček M působí tak, že to M příliš oddělují od zbytku. Prostě hlavní písmeno toho prvního návrhu je M, a to příliš.

Ten druhý návrh (Migilenik) mi přijde vyváženější, oživilo by to červené o a zase je tu IMHO zbytečně velké M. A ještě něco mi tam trochu nesedí, jenže už nedovedu říct co...
Komentujte návrh loga openMagazinu
Pavel Fric 2. 08. 2009, 19:46:46
Odpovědět  Odkaz 
Druhý návrh je zřetelnější než první. Ovšem zase pracuje s tím zdeformovaným o. Barvy v odstínech šedi jsou pro mě krok jiným směrem, než bych si představoval. Jak má vypadat výrazné provedení? Jako kdybyste chtěli založit firmu, a také chápali, že přes zkomoleniny cesta nevede. Volil bych text v jednom řádku, minuskuly nebo majiskuly, modrou barvu na bílém podkladě. Jako odlišení od běžného textu by stačilo vytvořit "text na tabulce. Pod tím si představuju umístění textu do rámečku tvaru obdélníku, rohy by byly zaoblené. Barva by byla klidně červená. Pak by i ten text mohl být černý, ale zase by to připomínalo hodně barvy Linux Expressu. A nebo taky anarchistické hnutí, jako je tomu u těch návrhů. .-) Takže, modrý text, dobrý text. Jiné spojení barev, vhodně sladěných, by bylo zase novátorské, když už chcete něco nového. Písmo textu, způsob jeho ztvárnění: volil bych bezserifové písmo. Pro neotřelý, esteticky výrazný design, by bylo potřeba prohledat internetové stránky na to zaměřené. "í" by se dalo patrně vždycky dodělat, kdyby bylo potřeba.
Re:Komentujte návrh loga openMagazinu
Pavel Fric 2. 08. 2009, 19:51:05
Odpovědět  Odkaz 
"majuskuly"
Komentujte návrh loga openMagazinu
Aleš Kapl 3. 08. 2009, 10:59:01
Odpovědět  Odkaz 
Nové logo se mi vcelku líbí, ale souhlasím s ostatními, že by možná mělo více dominovat slovo Open.
A .cz je opravdu dost nevýrazné, byl bych pro to buď vyhodit pryč nebo nějak víc zviditelnit...

Přidat názor

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích a pravidlech najdete v nápovědě.
Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu rss