"Platíte až ve hře, ať už v podobě odemčení dalších úrovní, pokračování v hraní po deseti minutách nebo klasického free-to-play modelu. Opět je zde vidět snaha tvůrců se odlišit a orientovat se na hráče. Proč by měli kupovat zajíce v pytli?"
Model není nový a na Androidu funguje již docela dlouho. Tento model se mě osobně moc nelíbí, protože ve finále hra vyjde několikanásobně dráž. Ještě teď si vzpomínám, jak v zápalu jedné Tower defense hry na androidu, jsem si dokupoval věci a pak jsem z hrůzou zjistil, že jsem do hry vrazil několik stovek (možná přes 500), což bych jinak nikdy nedal. Nakonec stejně byli nejlepší a vyhrávali jen cheetovači :-( Takže je to spíš taková ta "vyčůranost" ve smyslu "na konzoli moc nevyděláme, tak alespoň vyvaříme mordu z her".
Zásadní problém vidím, že ty Androidí pecky nejsou k dispozici (jak se ve článku píše), což je škoda.
Příspěvky Mikrokonzole OUYA: Otevřená herní platforma s Androidem
Mikrokonzole OUYA: Otevřená herní platforma s Androidem
tobice 5. 06. 2013, 18:04:02
Odpovědět Odkaz
Jakým způsobem se ovládají běžné Android aplikace? Je tam zmíněné například to iVysílání, což je aplikace optimalizovaná pro dotyky. Jak je to tedy řešeno na nedotykovém zařízení? A je možné si tam doinstalovat klasický Google Play obchod? Já bych to osobně považoval za tu největší výhody, protože tím by se okamžitě zprovoznily všechny klasické Android hry.
tobice 5. 06. 2013, 18:04:02
Odpovědět Odkaz
Re: Mikrokonzole OUYA: Otevřená herní platforma s Androidem
lzap 5. 06. 2013, 22:05:34
Odpovědět Odkaz
Android už od verze tuším 3.0 podporuje USB vstup, takže funguje klávesnice, funguje myš a fungují základní herní zařízení jako je jednoduchý joystick nebo gamepad (D-Pad a pár tlačítek).lzap 5. 06. 2013, 22:05:34
Odpovědět Odkaz
Takže systém samotný toto podporuje, pokud tedy aplikace používá UI prvky Androidu, dá se v nich normálně listovat šipkami nebo gamepadem - toto funguje bezproblémů. A to i u iVysílání. Občas je třeba použít touchpad, to když aplikace má nestandardní prvek.
Co se týká Google Play, tak ten zřejmě na OUYA nikdy oficiálně nebude - je to herní konzole se svým vlasntím "obchodem". Zřejmě tam půjde "načerno" nahrát a přenastavit tak, aby si Google Play servery "myslely", že se jedná třeba o ASUS Pad Infinity (také s Tegrou3 T33), takže by mělo jít stahovat aplikace. Nicméně ovládání bude horší a jakmile se nabídka v OUYA DISCOVER rozšíří, nebude to třeba.
Tak vyšla další aktualizace, která odstraňuje některé nedostatky hlavního menu. Instalace her je rychlejší, nevyskakuje už otravný "androidí" dialog a celkově je menu plynulejší.
Mikrokonzole OUYA: Otevřená herní platforma s Androidem
Mr.Lolendo 2. 07. 2013, 02:19:03
Odpovědět Odkaz
Dobrý denMr.Lolendo 2. 07. 2013, 02:19:03
Odpovědět Odkaz
Chtěl bych vás požádat zdali byste OUYA neotestoval více do hloubky.
Zajímalo by mě:
1 Dosah a datová propustnost Wifi a Bluetooth (hlavně wifi)
2 Jak je to s rozlišením ve hrách. Zmiňovaná hra The Ball v jakým jela rozlišení. Jde mi o to abych měl představu o výkonu GPU oproti ostatním zařízeních.
3 Test ve 3dmarku
4 Přehraje Full HD videa s datovým tokem 25Mbps? To je pro mě klíčové.
Mám mobil s Tegra 2. Bohužel Tegra 2 nepodporuje (licenčně! HW na to má) HW akceleraci videa 1080p Highlevel a CPU je na to slabé. Max. přehraje HW akcelerovaně videa v mkw 720p Highlevel a samotné CPU to též zvládne do určitého datového toku.
Takže testy jak přehraje HW a SW fullHD by mě velice zajímaly.
Osobně právě uvažuji o koupi ale nevím jestli by nebylo lepší Rikomagic MK802 IV mini PC