Návštěvnost je cestou vzhůru
Není třeba dělat dlouhý průzkum trhu nebo studovat odbornou literaturu. Stačí si představit vás samotné, když potřebujete najít informaci nebo chcete zakoupit určité zboží. Píšete do adresního řádku vašeho mobile nebo počítače konkrétní obchody? To jedině v případě, že se jedná o velmi specifické zboží nebo nakupujete u některého ze světových gigantů. Jinak byste si adresy jednotlivých obchodů nemohli zapamatovat, jsou jich miliony.
Vy si chcete pořídit nové lyže a nezáleží vám na tom, kde koupi uskutečníte. Napíšete do vyhledávacího řádku heslo lyže a teď začíná skrytý boj na druhém břehu.
Vyhledávač nelítostně vyhodnotí stránky s daným obsahem a nabídne vám ty, které nejlépe odpovídají tomu, co hledáte.
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se konkrétní stránky na přední pozice dostaly? A jak na stejné místo dostat váš e-shop? Odpovědí je propracované SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače).
Vítězíte ve vyhledávači díky SEO
Abyste se dostali na přední příčky, povolejte na pomoc SEO agenturu. Profesionální SEO agentura vám umí nejen vyhodnotit současný stav a upravit obsah. Zůstane s vámi po celou dobu. Každý měsíc se bude starat o to, aby zajistili vašim stránkám návštěvnost. To vše je úkolem online marketingu.
Cena za SEO je investice, nikoliv výdaj
Podnikatelé jsou často skeptičtí a váhají do online marketingu, jako je SEO, investovat. Názor obvykle změní, jakmile se začnou objevovat první výsledky. Ty sice vyžadují chvíli trpělivosti a pravidelnou péči o propagaci stránek, ale obvykle zjistíte, že to, co jste do SEO vložili, se vám vrátilo v podobě vyššího zisku, a to i v řádu stovek procent.
Cena za SEO bývá stanovena individuálně, záleží na konkrétním klientovi a na tom, jaký cíl si vytýčíte. O kolik peněz denně přicházíte, když je váš obchod na pozici, kterou zákazník nenajde? Nelítostná konkurence si žádá, abyste do boje povolali stejně účinné zbraně.
Efektivně vynaložená investice
Najmout si profesionály nebývá levné, ale jak říká otřepané rčení, chcete-li vidět co je doopravdy drahé, zkuste najmout amatéry. Kvalita a zejména výsledky by měly hovořit za vše.
Vždy záleží na konkrétních požadavcích klienta, ale pamatujte, že spolupráce se musí vyplatit. SEO vám má peníze do kapsy přinést, nikoliv odčerpat.
Návštěvnost webu lze snadno sledovat a rychle uvidíte, jak se údaje mění. S rostoucí návštěvností bude růst i zisk. Čísla nelžou.
Máte zajímavý produkt a chuť věnovat se online podnikání? Nezůstávejte stranou a nenechejte váš web zahálet na páté straně Googlu. Pro bezplatnou konzultaci klikněte na SEO.