přejít na obsah přejít na navigaci

Linux E X P R E S, Časopis LinuxEXPRES končí

Časopis LinuxEXPRES končí

Oficiální oznámení vydavatele. AKTUALIZACE: webový portál se nadále rozvíjí a publikuje nové články. Stojíme o čtenáře!


Vážení čtenáři,

tentokrát se na vás obracím z jediného a pro nás přetěžkého důvodu, jemuž bychom se za jiných okolností rádi vyhnuli. Časopis LinuxEXPRES po třech letech rozšiřování myšlenek svobodného softwaru dosáhl slušné úrovně etablovaného periodika, oceňovaného především našimi čtenáři. Co se nám ne zcela plně podařilo zajistit, byl (ne)zájem velkých firem v IT oboru o prezentaci v časopise. K vydávání časopisu jsou potřeba peníze, které se také získávají inzerci v časopise.

Mnohé firmy, prezentující se podporou open source, ale spíše pořádají jednorázové propagační akce, než by investovaly do inzerce v linuxovem magazínu. Není to dobrá zpráva: jsme nuceni vydávání časopisu zastavit.

Ceníme si energie týmu, který se na vzniku a provozu časopisu podílel. Ceníme si zájmu čtenářů, zejména předplatitelů, a byli jsme rádi také za smysluplnou kritiku, jež nás posouvala vpřed. V současné době ovšem není možné ve vydávání pokračovat.

Webové stránky časopisu budou v provozu i nadále a budeme zde uveřejňovat, v souladu se stávajícími pravidly, dál články ze starších čísel.

Stále máme k dispozici archivní čísla, která si můžete zakoupit a zkompletovat si tak starší ročníky. Nabídku najdete na shop.qcm.cz.

Děkujeme za přízeň,
Vlastimil Ott, šéfredaktor

Nahoru

(Jako ve škole)
Průměr: 2.71 | Hodnotilo: 7
 

Příspěvky

Časopis LinuxEXPRES končí
tony 16. 08. 2007, 10:02:06
Odpovědět  Odkaz 
hm, to je velka skoda, najma kedze som predplatitel, tak mam smolu.
Vlastimil Ott Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 10:05:24
Odpovědět  Odkaz 
V čem máte smůlu zrovna vy jako předplatitel? Smůlu má víc lidí..
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
tony 16. 08. 2007, 14:18:40
Odpovědět  Odkaz 
"V čem máte smůlu zrovna vy jako předplatitel? Smůlu má víc lidí.."
isteze ma smolu viac ludi, hlavne smola je, ze to takto zle dopadlo. A v com mam smolu konkretne ja? Ze nedostanem to co som si predplatil? Ano aj, ale hlavne ma mrzi, ze takyto casopis zanika, skor som dufal, ze sa bude rozvyjat, prosperovat. Naozaj skoda.
Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Thaweg 16. 08. 2007, 19:50:27
Odpovědět  Odkaz 
Viz http://www.abclinuxu.cz/blog/bl4z4/2007/8/15/190015, cituji:
Vsem predplatitelum bude samozrejme vracen zbyvajici podil z nevycerpaneho predplatneho...
Re:Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
tony 17. 08. 2007, 10:57:49
Odpovědět  Odkaz 
dakujem, predsalen mi neslo o peniaze, ale skor o tie informacie, ktore tento skvely casopis poskytoval.
Ak nahodou znovu zacne vychadzat, tak iste mozu so mnou pocitat.
Časopis LinuxEXPRES končí
Josef Lacina 16. 08. 2007, 10:18:52
Odpovědět  Odkaz 
To je škoda :-( Uvažujete o vydávání třeba jenom PDF verze časopisu? A nebo snížit náklady změnou papíru (např. obyč novinový) na kterém je LE vytištěn? Jinak to byl super časopis.
Vlastimil Ott Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 10:29:11
Odpovědět  Odkaz 
Ne, to všechno už se 100x probralo, nevedlo by to nikam, maximálně by se konec o dva měsíce odložil a ztráta prohloubila.
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Josef Lacina 16. 08. 2007, 10:41:37
Odpovědět  Odkaz 
Dělali jste rozpočet kolik by stálo jedno číslo časopisu/roční předplatné aby mohl časopis bez obtíží za současné situace vycházet dál? A pokud ano, můžete zveřejnit výsledek?
Vlastimil Ott Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 10:48:59
Odpovědět  Odkaz 
Takhle to nejde brát, současný stav předplatitelů je nedostačující, musel by se zvyšovat. Není možné se s ním spokojit. Takže obráceně - kolik je potřeba předplatitelů, aby na sebe časopis za současnou cenu vydělal? Minimálně 1500 papírových - ale už do příštího čísla...
Re:Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Petr 18. 08. 2007, 10:31:25
Odpovědět  Odkaz 
Možná jste trošku podcenili cenu pdf předplatného. Nemohu mluvit za všechny čtenáře, ale pro mne byla výhoda pdf časopisu ta, že nemusím mít doma stohy papírů, ne cena... tedy pdf bych odebíral, i kdyby toto předplatné bylo rovno 100% papírového. Nicméně díky za práci všech redaktorů.
Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
JirkaZ 16. 08. 2007, 11:35:54
Odpovědět  Odkaz 
Už asi rok uvažuju o předplatném - vidím, že je pozdě. Škoda, právě pro běžné uživatele byl časopis vynikající. Svým předplatným bych to ale asi nezachránil.

Přimlouvám se ale velmi za to, aby dosavadní čísla v PDF byla volně zveřejněna - když nic jiného, alespoň tím nezmizí ten velký kus práce, který za tím vším je... Platnost informací sice postupně bude klesat, ale některé základy vydrží dlouho.
Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
zuzzan 16. 08. 2007, 11:54:44
Odpovědět  Odkaz 
Jsem na tom stejně, taky bych do toho šel, určitě je nás víc. Není tajná informace, kolik máte předplatitelů?
Vlastimil Ott Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 12:34:14
Odpovědět  Odkaz 
Už asi rok uvažuju o předplatném - vidím, že je pozdě.

A nad čím jste rok uvažoval, že jsem tak smělý?

Přimlouvám se ale velmi za to, aby dosavadní čísla v PDF byla volně zveřejněna

Nic takového v plánu není.

Uvažovali jsme, že zveřejníme i grafické šablony a sepíšeme redakční howto "Vyrob si svůj časopis". Třeba by to "komunita" ocenila a mohlo by to pokračovat - když už jsme zveřejnili všechno... :-/
Re:Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
JirkaZ 16. 08. 2007, 14:05:16
Odpovědět  Odkaz 
Nad čím jsem uvažoval? No, někdy dospějete do bodu, kdy každá další platba ve (smršti už existujících) musí jaxi mít své opodstatnění...

To nechápejte jako výkřik "socky" (tam se opravdu nenalézám), ale spíš jako věcný náhled či filosoficko-finanční úvahu. Je to prostě tak, že časopis byl (je) pěkný, ale nedospěl jsem k názoru, že by ekonomický přínos z něj vyvážil ono předplatné... Síla Linuxu je skutečně v množství on-line dostupných informací a navíc takový přístup člověka nutí i k vlastní aktivitě (čímž se dál rozvíjí).

Že nezveřejníte starší čísla je opravdu škoda. Myslíte si, že případný zisk z jejich prodeje bude zajímavý?
Vlastimil Ott Re:Re:Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 14:21:02
Odpovědět  Odkaz 
Nad čím jsem uvažoval? No, někdy dospějete do bodu, kdy každá další platba ve (smršti už existujících) musí jaxi mít své opodstatnění...

To chápu, ale mrzí mě to jako šéfreda, že to píšete "na hrobě". Kdybyste to nenapsal, nikdo by se neptal. Ale takovéto "čtu vás, jste dobří, ale stejně si vás nepředplatím" dneska zamrzí. Hlavně to prosím vás neberte jako osobní útok - jenom mám potřebu ukázat můj/náš pohled na věc.


Že nezveřejníte starší čísla je opravdu škoda. Myslíte si, že případný zisk z jejich prodeje bude zajímavý?

O zisku nemůže být řeč. Ale příčí se mi tyto řeči, když ještě nevíme, kolik nás bude likvidace stát, a už tu stojí lidi, kteří chtějí i ty zbytky zadarmo. Tak to berte tak, jako že "každá koruna dobrá".
Re:Re:Re:Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
azurIt 18. 08. 2007, 22:56:20
Odpovědět  Odkaz 
Tak to berte tak, jako že "každá koruna dobrá".

Tiez som si to povedal a preto som pani Cechovej napisal, ze peniaze naspat nechcem a radsej by som uvidel starsie cisla (nebudem do vas predsa kopat, ked uz lezite na zemi..) - zial som zatial nedostal odpoved (co bude ale zrejme sposobene pretazenostou koli ostatnym predplatitelom). Bude to mozne vyriesit tymto sposobom ? Bolo by to asi vyhodnejsie aj pre vas.
Vlastimil Ott Re:Re:Re:Re:Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 19. 08. 2007, 14:11:03
Odpovědět  Odkaz 
Ano, určitě to půjde. Paní Čechová měla kromě své obvyklé práce v posledních dnech ještě hodně další agendy, tak prosím o pochopení. Pokud by se nic nedělo, nebojte se znovu připomenout. Díky za trpělivost.
Re:Re:Re:Re:Re:Re: Re: Re: Časopis LinuxEXPRES končí
itexpert 26. 08. 2007, 01:24:33
Odpovědět  Odkaz 
tak to ja se naopak na vraceni penez tesim... kazda koruna dobra ;-)
Časopis LinuxEXPRES končí
mkds 16. 08. 2007, 11:52:23
Odpovědět  Odkaz 
A co web? Budou tu dálre publikovány dalčí články?. Jsem pro to, že bych si informace na webu předplatil.
Vlastimil Ott Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 16. 08. 2007, 12:30:45
Odpovědět  Odkaz 
Ano, budou. Předplácení nepřipravujeme.
Časopis LinuxEXPRES končí
Tomáš Jurke 16. 08. 2007, 12:39:15
Odpovědět  Odkaz 
Časopis jsem si předplatil před necelým rokem. Pravidelně jsem každý měsíc netrpělivě očekával nové číslo s novými články a seriály. Je převeliká škoda, že už nebude pokračovat seriál Milana Kozáka - Domácí počítačová síť, nový seriál Martina Paňko o Blenderu, rady a doporučení pana Pastierika jak ovládat OpenOffice a spousty dalších skvělých seriálů a článků. Kdybych je zde měl vyjmenovat, tak bych musel opsat celý obsah časopisu.
LinuxExpres je výborným a hlavně čtivým časopisem pro všechny začínající i pokročilé uživatele Linuxu. Díky vašim seriálům jsem se mnoho dozvěděl, naučil a hlavně si vyzkoušel, jak se říká, na vlastní kůži.
Rád bych tedy poděkoval všem lidem, kteří se podíleli na vydávání časopisu za jejich práci! Díky!
Články pana Pastierika
JirkaZ 16. 08. 2007, 14:06:52
Odpovědět  Odkaz 
o OpenOffice.org se dají najít i jinde, není to tak složité ;-)
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Július Pastierik 17. 08. 2007, 17:23:51
Odpovědět  Odkaz 
Poteším Vás - moje návody nekončia, už mám napísané ďalšie články a predbežnú dohodu o ich zverejňovaní. Zaslal som už aj prvý článok, čakám na reakciu - teraz sa idem podrobne zaoberať v sérii návodov Calcom. Kópie starších článkov vychádzali (a budú vychádzať) na www.pc.sk, nové články budú niekde inde - bližšie k linuxu. Keď budú zverejnené, na www.openoffice.cz a na www.inet.sk určite napíšem krátku správu o tom, že kde.
Časopis LinuxEXPRES končí
Tomas Rozsnyo 16. 08. 2007, 13:46:58
Odpovědět  Odkaz 
Naozaj velka skoda ze konci. Fakt naj casopis. Ja ako male decko som sa tesil na nove cislo a teraz citam tento clanok :(
Pridavam sa k ostatnym, ktori chcu vzdat dakovny hold celemu casopisu a prispievatelom. RESPECT
Časopis LinuxEXPRES končí
Tomáš Indráček 16. 08. 2007, 15:20:27
Odpovědět  Odkaz 
Je to škoda - bohužel spousta dobrých projektů skončí na financích. LinuxEXPRES je jeden z časopisů, který je prospěšný jak pro začátečníka, tak i pokročilého uživatele GNU/Linuxu. Mám jej od prvního čísla a v mnoha věcech mi pomohl nebo byl minimálně inspirací... Třeba jednou dojde k obnově (to se stalo i u jiných časopisů) - nezapomeňte dát vědět - určitě si zase předplatím ;-). Všem autorům, ale i redakci a firmě QCM děkuji!
Časopis LinuxEXPRES končí
J. Obrovský 16. 08. 2007, 15:50:57
Odpovědět  Odkaz 
Opravdu velká škoda, asi půlroku jsem si časopis kupoval, poté předplatil pdf verzi. Jako začátečník v užívání GNU/Linuxu jsem si jej nemohl vynachválit. Díky všem, kdo se na něm podíleli.
Časopis LinuxEXPRES končí
Honza 16. 08. 2007, 16:34:36
Odpovědět  Odkaz 
Jestli to pomůže, tak si ho předplatím. Doposud jsem byl jen líný.. a když jsem ho viděl, tak ho koupil. Ale jak jste psali 1500 nových předplatitelů se asi nesežene.. :(
Časopis LinuxEXPRES končí
Láďa 16. 08. 2007, 17:08:31
Odpovědět  Odkaz 
Dění okolo časopisu a konečný výsledek mi až moc připomíná celkovou sitaci okolo GNU/Linuxu.
Každý má plnou hubu keců, ale skutek utek.
Ať už ze strany firem, které "podporují" open source, nebo některých uživatelů.
Někdo byl moc líný, druhý až moc uvažoval a výsledek známe všichni.
Velice mě mrzí, že je to "voda na mlýn" všem zapřísáhlým Widlákům.
A tak nezbývá než poděkovat všem tvůrcům za jejich dosavadní práci na skvělém časopisu a doufat ...
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
pavlix 18. 08. 2007, 18:30:44
Odpovědět  Odkaz 
Fakt... stálý nárůst podílu linuxu na trhu žene vodu na mlýn těm tvým "zapřísáhlým windowsákům".

Za život jsem moc zapřísáhlých windowsáků nepotkal.
Časopis LinuxEXPRES končí
Martin Kolář 16. 08. 2007, 17:27:31
Odpovědět  Odkaz 
také jsem smutný, byl bych ochoten za pdf platit i více ...
Časopis LinuxEXPRES končí
jx 16. 08. 2007, 19:52:11
Odpovědět  Odkaz 
Mobilizovať čitateľskú základňu s križikom po funuse je trochu neskoro, nemyslíte? Nemohli ste oznam o konci vydávania časopisu zverejniť 3 alebo 6 mesiacov dopredu s tým, že jeho záchrana je možná? To by som si ho predplatil už len preto, že sa jedná o linuxový časopis a verím že aj mnohí ďalší. (Osobne si myslím, že v pozadí je niečo iné, možno vzťahy?) Takto vypáliť len výstrel do stratena a koniec... no, mne sa to zdá trochu nefér ku svojim predplatiteľom a je to prinajmenšom neprofesionálne...
Re: Časopis LinuxEXPRES končí
Jirka Vrba 16. 08. 2007, 20:18:11
Odpovědět  Odkaz 
nema smysl za tim hledat nic jineho. Linuxexpres je casopis, ktery ma uzke zamereni. Uzivit ho muze pouze reklama nebo stabilni skupina predplatitelu. Ani jedno se nepodarilo dosahnout. Vztahy v redakci i ve firme zustavaji dobre :)
Vlastimil Ott Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 17. 08. 2007, 09:57:21
Odpovědět  Odkaz 
Nikdo nikoho nemobilizuje, prostě končíme, to je to. Nových předplatitelů - ke stávajícím - by muselo přibýt asi 1500, aby časopis přežil další sezónu.
Časopis LinuxEXPRES končí
Filip Bartmann 16. 08. 2007, 21:04:18
Odpovědět  Odkaz 
Když je na tom časopis tak moc zle, tak si jste mohli ještě vyzkoušet reklamu od Microsoftu. Myslím, že většina čtenářů by to překousla, když by to zachránilo časopis. ;-)
Časopis LinuxEXPRES končí
Láďa 16. 08. 2007, 21:19:08
Odpovědět  Odkaz 
Nemyslím, že tady někdo mobilizuje čtenářskou základnu. Časopis končí a rozhodnutí bylo oznámeno. Osobně se domnívám, že osud časopisu byl jeho tvůrcům znám daleko dříve než nám, čtenářům. Je otázkou, jak by se věci hýbali, kdyby o stavu věcí byla veřejnost obeznámena třeba s dvouměsíčním předstihem. Možná by opravdu přibylo několik předplatitelů, snad by se našel někdo, kdo by více investoval, ale časopis by to s největší pravděpodobností stejně nezachránilo.

PS: Reklama od Microsoftu? To snad ne!
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Jiří Voseček 20. 08. 2007, 10:28:55
Odpovědět  Odkaz 
1500 předplatitelů by nepřibylo, ale myslím že něco ano. Já jsem o předplacení také asi před půl rokem přemýšlel, ale pak jsem na to zapomněl a teď vidím, že to asi i byla škoda. Kdybych zprávu četl, časopis bych si předplatil (já vím, kdyby chyby). A kdyby došlo ke snížení výrobních nákladů, případně byla provozována pouze PDF verze, 1500 by potřeba nebylo, ne?
Časopis LinuxEXPRES končí
koulinek 16. 08. 2007, 22:02:24
Odpovědět  Odkaz 
Dnes mi přišlo oznámení poštou :/ Chvíli jsem znejistěl jestli neni náhodou apríla ale hned sem se vrhnul k internetu a dohledal a přečetl toto vyjádření, blogpost p. Bíbra a diskuze kolem a taky tu na ABClinuxu. Tohoto kvalitního časopisu bude opravdu škoda. Od doby co sem si na Invexu koupil první číslo a zároveň předplatil a obdržel dnes již legendární tryčko LinuxExpresu uplynulo poměrně dost času a zdálo se že časopis již vyrostl z dětských nemocí. Ono najednou jako blesk z jasného nebe příjde taková zpráva. Život jde dál, chtěl bych ale za všechny kterým Vaše práce pomohla se přiblížit Linuxu poděkovat a složit hlubokou poklonu
Časopis LinuxEXPRES končí
Marek Turnovec 17. 08. 2007, 00:19:26
Odpovědět  Odkaz 
Časopis jsem si pravidelně kupoval hned jak začal vycházet, vydrželo mi to asi dva roky. Bylo to často zajímavé čtení - rozhovory, různé návody... Ne že by toho na internetu nebylo také dost, ale z internetu si to nemůžu přečíst třeba v tramvaji při cestě do práce...

A dalo by se říci, že jsem hltal skoro celý časopis.

Pak se tam ale začaly objevovat věci, které mi byly k ničemu. Kdo ví, možná, že jsem se dostal se svými znalostmi Linuxu už někam dál. Už jsem časopis nečetl celý. No a přeci jen, nebyla to zase tak levná legrace - tvrdý lesklý papír, kdo ví, možná zbytečně drahý. A pak mě začala vyloženě vadit rubrika o hrách...

Přišlo mi to celkem o ničem (a to jsem se kdysi o počítačové hry taky zajímal, kupoval Score a tak). Ale blbě psané, obrázky bez popisků, nebo popisky úplně k ničemu...

A co bylo horší, téhle rubrice se dostávalo čím dál tím více prostoru. Mám pocit, že v posledních číslech, co jsem kupoval už snad 5 stran.

A celkově nějak přibývalo článků, které jsem nečetl...

Tak jsem jednoho dne přestal LinuxExpres kupovat úplně.

Časopisu je každopádně škoda, pro začátečníky byl určitě velmi přínosný...

Děkuji autorům, kteří se na spoustě zajímavých článků a seriálů podíleli (co si teď tak vybavuji - třeba o BASHi, o programovacích jazycích, etc.).

Btw kdyby někdo chtěl ty první asi 2 ročníky koupit, ať se ozve, já už je asi potřebovat nebudu (mám je z většiny přečtené :-) a teď už jen zabírají místo...
Vlastimil Ott Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 17. 08. 2007, 09:58:51
Odpovědět  Odkaz 
Já v tom vidím pěkný "progress". ;-) Prostě vás LinuxEXPRES něco naučil a jste dál. To je skvělé, znamená to, že splnil účel! :-)
Časopis LinuxEXPRES končí
Tomatko 17. 08. 2007, 01:43:15
Odpovědět  Odkaz 
A nedalo by sa, aby ste vychádzali ako povedzme príloha nejakého odborného časopisu ? Napr. aj istý časopis u nás na Slovensku (venujúci sa zadarmo softu) "krachol" ako samostatne vychádzajúci časopis začiatkom roka a dnes vychádza ako príloha jedného z časopisov o počítačoch..

je škoda prerušiť prácu, keď ste to dotiahli až tak ďaleko..
Lukáš Zapletal Re:Časopis LinuxEXPRES končí
zapletal 17. 08. 2007, 08:33:31
Odpovědět  Odkaz 
Všechno se opravdu zvažovalo, to rozhodnutí nebylo lehké, ale je nevyhnutelné.
Vlastimil Ott Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 17. 08. 2007, 09:55:51
Odpovědět  Odkaz 
No ale hlavně musíme říct, že žádný počítačový časopis neměl o přílohu nebo o rubriku zájem. Jednali jsme se všemi, které jsou na trhu.
Re:Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Tomatko 17. 08. 2007, 11:23:31
Odpovědět  Odkaz 
Ak vašou prioritou bolo ukázať v dobrom svetle Linux medzi novými uživateľmi, prečo teda nepokračovať vo forme www ? Podľa hore uvedených reakcií a tak isto na root.cz vidíte, že záujem zo strany uživateľov tu je. Meno máte, a aj uživateľskú základňu. Prečo sa neposunúť ďalej vo vývoji ? Ak budete pokračovať ako elektronické médium, má to svoje veľké výhody. Nielen, že budete pomerne aktuálny, máte možnosť rýchlo získavať odozvu, náklady budú omnoho nižšie, môžete rozšíriť autorský tím o dobrovoľníkov atď. Určite skôr získate reklamu na svoju stránku ako do papierového vydania a máte možnosť aspoň časť nákladov pokryť. Prečo to neskúsiť touto cestou ?
Vlastimil Ott Re:Re:Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 17. 08. 2007, 12:49:30
Odpovědět  Odkaz 
Web nekončí, jak se píše nahoře v článku.
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Július Pastierik 17. 08. 2007, 17:33:08
Odpovědět  Odkaz 
Máte na mysli časopis Freesoft, ktorý o.i. zverejňoval môj seriál o makrách pre OpenOffice.org. Preto Vám ako autor môžem povedať, že nový vydavateľ nemal záujem o pokračovanie v tejto spolupráci - a nešlo iba o tento seriál, ale aj o iné články, ktoré som tam písal. Oni vlastne prevzali iba vydávanie freeware SW na priloženom CD vo forme, ako to bolo predtým v časopise Freesoft, ale o články a ich autorov už záujem nemali. Takže ako píše pán Ott - tadiaľto cesta zrejme nepôjde.
Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Tomatko 21. 08. 2007, 19:25:20
Odpovědět  Odkaz 
Dodnes je mi luto casopisu Freesoft.. Vase clanky a vobec kazdy clanok dal vela citatelom... Priznam sa, ze nevedel som, ako to cele skoncilo s priclenenim Freesoft-u. Dufam som, ze obetuju par stran pre nejake clanky :(( Kazdopadne.. som rad, ze Linuxexpress ako taky nekonci a verim, ze sa stretneme aj s dalsimi clankami.. :)
Časopis LinuxEXPRES končí
Pikec 17. 08. 2007, 10:22:31
Odpovědět  Odkaz 
Škoda! Snad možná někdy příště NAPŘEČTENOU. A upřimě přeji, aby jste se dostali při likvidaci, která určitě velice bolí, na strátu max -25kč. Což je cena zhruba jednoho piva a to jde oželet.
Časopis LinuxEXPRES končí
wolf09 17. 08. 2007, 16:16:57
Odpovědět  Odkaz 
Co takhle udelat zaverecnou party ctenaru a redaktoru ?
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
lzap 18. 08. 2007, 11:00:11
Odpovědět  Odkaz 
no my už paříme :-)
Časopis LinuxEXPRES končí
Anna Taliánová 17. 08. 2007, 18:57:06
Odpovědět  Odkaz 
Časopisu LinuxEXPRES je velká škoda. Pro mně jako začátečníka byl výborný a děkuji panu šéfredaktorovi Vlastimilu Ottovi i všem ostatním redaktorům za jejich přínosnou práci. Snad někdy zase časopis začne vycházet ...? Přeji vše dobré!
Časopis LinuxEXPRES končí
pavlix 18. 08. 2007, 18:38:34
Odpovědět  Odkaz 
Zdar, nikdy jsem nebyl pravidelným čtenářem časopisu, ale občas jsem narazil na kvalitní a zajímavé články právě tady.

Chtěl bych se zeptat redaktorů, jestli a kde plánují ve své činnosti pokračovat mimo linuxexpres, když ten končí.
Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Michal 19. 08. 2007, 03:24:15
Odpovědět  Odkaz 
Časopis končí v tištěné podobě, ale web bude pokračovat, takže na www.linuxexpres.cz:-)
Vlastimil Ott Re:Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 20. 08. 2007, 00:47:24
Odpovědět  Odkaz 
Ano, web jede dál!
Časopis LinuxEXPRES končí
Marek Polacek 20. 08. 2007, 10:08:01
Odpovědět  Odkaz 
Ahojte, je to skoda, ze to nevyslo. Mne sa podarilo pretlacit LE do firmy, ale min. rok sa u nas vsetko obratilo smer MS, tak som si pre seba objednal aspon elektronicku verziu. Bola lacnejsia plus lahsie vyhladavanie. Pacili sa mi kvalitne clanky a serialy. Je naozaj skoda ze sa nenaslo dost preplatitelov a firiem, ktore by ho zatiahli. Vdaka vsetkym, ktori sa spolupodielali na jeho tvorbe a specialne tymu, ktori ho rozbiehal. Drzim palce do dalsich projektov a som rad, ze budete pokracovat aspon clankami na vase stranke.
Časopis LinuxEXPRES končí
Lukas 20. 08. 2007, 20:50:05
Odpovědět  Odkaz 
Je to velka skoda,Linux EXPRES byl super!
PS:JirkoZ mas pravdu ze je toho hodne na netu,ale otom to neni.
Časopis LinuxEXPRES končí
MartinT 23. 08. 2007, 16:11:23
Odpovědět  Odkaz 
Škoda, přeškoda. Tištená verze je pro mne lepší než elektronické periodikum, přece jenom se ntb do postele, autobusu, vlaku či na wc bere docela špatně (a elektronický papír je v plenkách). Teď už tu co se Linuxu týče zůstane jen ten polský šunt (příznivcům se omlouvám, ale některé články opravdu nejdou číst, jak je ten překlad mizerný).

V každém případě všem co se na vydávání podíleli díky a držím palce, aby k oživení tišteného periodika opět došlo.
Časopis LinuxEXPRES končí
Jarino 23. 08. 2007, 18:31:25
Odpovědět  Odkaz 
Ked si spominam na to ako som sa niekedy koncom roku 2004 snazil nainstalit Mandrake a bez uspechu,neodradilo ma to a v roku 2005 sa mi podarilo rozbehat Mandrivu 2005LE - za pomoci internetu roznych for a pod.Potom som na internete objavil LinuxExpres a par ukazkovych stran v pdf.Zo zaciatku sa mi zdal,ze je skor pre pokrocilych uzivatelov.Casom som vsak zmenil nazor. Neskor predplatil jeho pdf verziu. Cislom 6/07 mi skoncilo predplatne a velmi som bol sklamany ked som zistil,ze na dalsi rok uz nieje mozne si casopis predplatit. Stale tu vsak ostavaju www stranky a dufam , ze aj miestnost na jabberi na serveri njs.netlab.cz - aj tu som vzdy dostal a dostavam cenne rady.
Časopis LinuxEXPRES končí
Hrďka 1. 09. 2007, 19:52:34
Odpovědět  Odkaz 
Konec tohoto super časopisu je pro mě strašlivá ztráta. Jediný Linuxový časopis za alespoň trochu rozumnou cenu. je to opravdová škoda. Kupovat Linux+ by mě zrujnovalo. Radši mám tištěné časopisy. Je to pohodlnější a na obrazovce se čte špatně. :-(
Časopis LinuxEXPRES končí
Hrďka 1. 09. 2007, 19:58:10
Odpovědět  Odkaz 
Náladu mi to zkazilo více, než úmrtí babičky. :-(
Časopis LinuxEXPRES končí
Jirka 14. 09. 2007, 19:36:37
Odpovědět  Odkaz 
Právě jsem si chtěl Linuxexpres předplatit :o(
Časopis LinuxEXPRES končí
Radovan Bonk 19. 10. 2007, 18:55:29
Odpovědět  Odkaz 
Tiež som si obľúbil tento časopis, možno aj preto, že je to prvý linuxový časopis, ktorý som spoznal, iné zatiaľ nepoznám. Som priaznivcom Linuxu a OSS. Tento OS ma o IT naucil ovela viac ako Windows. Do novinového stánku chodilo iba jedno číslo mesačne tu v Revúcej a bol som to práve ja, ktorý ho kupoval a uvažoval som vážne o predplatnom. Takže je mi ľúto, že sa vydávanie tohto časopisu končí. Stále sa považujem za začínajúceho užívateľa a tento časopis mi pomáhal v raste mojej odbornosti. Boli tam aj skvelé nápady. Takže táto informácia vo mne vyvolala pocit smútku, pretože skončil kvalitný prostriedok na propagáciu kvalitného, zdá sa zatiaľ menšinového operačného systému. Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí sa na ňom podieľali, za ich nadšenie pre tento OS.
Re: Časopis LinuxEXPRES končí
baf 19. 10. 2007, 19:03:10
Odpovědět  Odkaz 
Neni vsem dnum konec, jedeme dal alespon na webu. Nove clanky se chystaji, urcite tam najdes dalsi napady.
Časopis LinuxEXPRES končí
Andrej Dragomirecký 25. 10. 2007, 21:28:19
Odpovědět  Odkaz 
Nebylo by možné pokračovat v časopise alespoň v elektronické podobě na internetu? Třeba tak, že by bal přístupný jen pro předplatitele, nebo nějak tak, aby si zájemce mohl přečíst na internetu třeba jen jediné číslo, ale aby ho to přečtění stálo nějakou korunu, která by šla ve prospěch vydávání časopisu.
S pozdravem.
A.D.
Jirka Vrba Elektronicka verze LE
baf 26. 10. 2007, 16:20:38
Odpovědět  Odkaz 
Pokud to bude ekonomicky unosne tak ano. I vyrobu elektronickeho casopisu je nutne financovat, jinak neni mozne dosahnout solidni urovne.
Časopis LinuxEXPRES končí
drobax 29. 04. 2008, 01:30:46
Odpovědět  Odkaz 
Chci se zeptat, jestli ještě je časopis vydáván
Vlastimil Ott Re:Časopis LinuxEXPRES končí
Vlastimil Ott 29. 04. 2008, 08:18:54
Odpovědět  Odkaz 
Věřte, že kdyby byl, všude je to tady napsané.

Papír je out, jsme online! :-)

Odpovědět

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích a pravidlech najdete v nápovědě.
Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu rss



 
 

Top články z OpenOffice.cz