Mohlo by vás zajímat
Open-source alternativy Adobe Flashe: Jednoduchá flashová střílečka v SWFMILL a MTASC

Kombinace nástrojů SWFMILL a MTASC vytváří skutečně silný nástroj, se kterým už lze vytvářet náročnější aplikace, jako jsou například flashové hry. Nevadí přitom, že se jedná o otevřené nástroje. Naopak. Náročné projekty totiž vyžadují práci ve skupině - jeden navrhuje grafiku, druhý programuje. A proč by programátor nutně potřeboval kupovat IDE od Adobe, když mu k vytvoření programu stačí obyčejný editor, kód zkompiluje přes MTASC a sadu knihoven si vytvoří v SWFMILL? Pojďme se tedy podívat, jak se taková otevřená flashovka dělá.
Grafické komponenty v Ruby - Akce

V dnešním díle budeme pokračovat úpravami programu a přiřadíme jednotlivým tlačítkům konkrétní akce. Také se podíváme na otázku zabezpečení aplikace proti chybám ze strany uživatele. Aplikace tedy začne pomalu ožívat a výsledkem bude téměř hotový program.
Reportáž z Prague PostgreSQL Developers' Day 2012: Dopoledne

Ve čtvrtek 9. 2. 2012 proběhl v Praze v prostorách MFF UK na Malostranském náměstí již pátý ročník jednodenní konference Prague PostgreSQL Developers' Day, která se, jak název napovídá, zabývá databází PostgreSQL a která je určená především vývojářům. Ohlédněte se s námi za dopoledními přednáškami.
Open-source alternativy Adobe Flashe: Flashový přehrávač MP3 v haXe a SWFMILL

V posledním díle našeho přehledu open-source vývoje Flashe se podíváme na haXe. Jedná se multiplatformní jazyk, který mimojiné zvládá kompilaci do swf souborů. Zdůrazňuji slovo “mimojiné”, protože haXe je skutečně svébytným jazykem, který vzešel z MTASC, ale nad kompatibilitou kódu s ActionScriptem si hlavu příliš neláme.
Grafické komponenty v Ruby - Dokončení a lokalizace

Dnes dokončíme naše programování a také se podíváme, jak by se prováděla lokalizace programu do dalších jazyků. Co říct víc? Snad jen: Pusťme se do toho.