Denis Grisak před časem získal crowdfundingem peníze na rozjezd výroby zařízení Garadget, které „dodává inteligenci“ otevírání garáže a umožňuje ho sledovat a ovládat přes Internet z mobilní aplikace. Jeden z uživatelů, jenž si Garadget zakoupil přes obchod Amazon a stáhl si aplikaci pro iPhone, měl problémy s fungování aplikace.
Postěžoval si tedy (dost „drsně“) na komunitním webu projektu Garadget a napsal také negativní recenzi na Amazonu. Grisak reagoval tím, že mu zablokoval přístup k serveru: „Martine, sprostá mluva tady a ve tvé negativní recenzi na Amazonu, kam jsi psal jen pár minut po zjištění technických problémů, jen demonstruje tvé špatné sebeovládání. Rád poskytnu technickou podporu zákazníkům v sobotu v noci, ale nebudu tolerovat výbuchy hněvu. Nyní máš jedinou možnost vrátit Garadget do Amazonu a nechat si vyplatit peníze. Tvá jednotka ID 2f0036... bude mít odepřen přístup k serveru,“ napsal na komunitní web.
Komunikace na komunitním webu již byla smazána.
Ben Wood z magazínu CCS Insight vidí v takovém přístupu obecnější problém: „Závěrem je, že už teď je těžké přesvědčit lidi, aby přijali takzvaný Internet věcí. Zejména je potřeba velká dávka důvěry, mít něco, co může otevírat vaše dveře. A pokud se budou dít incidenty jako tento, bude ještě těžší dostat tento druh produktů do lidských domovů. Byl to velmi neuvážený manévr.“